Luxor paviljongen

Har lite problem med väggar vajar in å ut när det är lite bris och när man vill ha mygg nät stängt finns det nåt man kan fästa i stolpar till exempel? Håkan
Håkan

Kommentarer

  • Det finns fästen till väggar & myggnät som kan träs runt stolparna när dessa inte används, däremot finns det inga fästen när myggnät & väggar är stängda

    Amanda
  • Kan man sy i tältduken?
    Håkan
  • Det är inget vi har testat, så det är i sådana fall på eget ansvar.
    Amanda