Luxor paviljong tak

Hej köpte en paviljong Luxor 3x3m och har haft det två säsonger och även tagit in tak och väggar efter säsongens slut och förvarat det torrt i förråd. Nu skulle vi sätta upp det igen och takets tyg var alldeles poröst och uppluckrat, ska det inte hålla längre än två säsonger?
Mycket ledsna hälsningar
Mikael Karlsson
Mikael

Kommentarer

  • Hej Mikael, paviljongtak kan utsättas hårt för väder och vind. Vi räknar med att taken ska hålla minst en säsong om det sitter uppe dygnet runt. Då det gått två år så är det ingen reklamation. Vi rekommenderar att paviljongtaket tas in då det inte används för att förlänga livslängden. Paviljongtak ska inte vara ute året runt, utan förvaras inomhus/i förråd på vintern.
    Amanda
  • Har fått ett Luxor 3x3 m paviljonh nu har solen gjort taket lite skört och fått 2 hål som är lagnings att saknar lappar att sätta dit. Färg ljust beige. Finns det lagningsmsterial?
    Gun Bergström
  • Vi har dessvärre inte lagningsmaterial till paviljongtak som reservdel till försäljning.
    Mvh

    Adam