Lotus Loungset

Undrar om ni slutat tillverka Trädgårdsmöbeln Loungset Lotus
som funnits i ett set av 2 fåtöljer bord och en soffa?

Det ska också finnas ett set med bara 2 fåtöljer och ett litet bord ev var det kanske ett fotpall med också.

Vilka återförsäljare säljer dessa säljer ovanstående utemöbler?

Stort tack på förhand
Med vänlig hälsning
Viola

Kommentarer

  • God dag Viola,

    Lotus tillhör inte vårt ordinarie sortiment, denna grupp är framtagen för ett antal återförsäljare.
    Ni kan hitta denna grupp hos ex: Trademax, Bygghemma.

    Önskar er en trevlig dag,
    Bertil
  • Hej,
    Jag behöver beställa nya sittdynor till soffa Lotus.
    Hur går jag tillväga?
    Mvh Kristina
    Kristina
  • Det är dessvärre ingen del vi erbjuder i vårt reservdelssortiment.
    Amanda