Leveranstid

Hej!
För att kunna beställa en vara vill jag veta leveranstiden i förväg.
Vilken dag levereras Hillerstorp Marstrand Hammock i vitt, om jag beställer den idag, den4e maj?
Mvh,
Bea
Beatrice

Kommentarer

  • Vad kul att ni är intresserade av vår Marstrand hammock! Vi kan dessvärre inte svara på när leverans kommer ske då det varierar beroende på kapacitet på lager och även för transportören. Normalt sett skickar vi varorna inom 1-3 dagar efter att vi har mottagit er beställning, därefter tar det någon dag för leverans. Ni blir aviserade av transportören när varorna finns klara för leverans.
    Amanda