Leverans till Danmark

Hejsa.
På jeres side kan jeg ikke få sendt til Danmark.
Har i forhandler i Danmark?
Eller hvad kan jeg gøre for at få et tag fra jer?
Hilsen Britta Nygaard Jensen
Britta Nygaard Jensen

Kommentarer

  • Hej Britta, vi skickar leveranser till Danmark från vår webbshop. Däremot går det endast att beställa på de artiklar som finns inne i lager. Du hittar alla våra återförsäljare här. Önskar dig en fin dag!
    Amanda
  • Hejsa

    Kunne sådan et bord blive sendt til Danmark og hvad vil det koste i alt med fragt?

    NYDALA BORD Ø130/180 CMArtikelnummer 4613184
    Mvh Anders Thisted
    Anders Thisted
  • Ja, det kan skickas till Danmark. Du kan beställa det från vår danska hemsida, och fraktavgiften är 499 DKK.
    Adam
  • Hej Adam
    Kan ikke finde en dansk hjemmeside.
    Den går hele tiden over på den svenske.
    Har du en webadresse på dansk side?
    Mvh Anders
    Anders Thisted
  • Ser nu att det dessvärre inte går att beställa bordet med art nr 4613184 på den danska sidan. Anledningen är att bordet är en artikel vi säljer ut, då vi inte ska ha den kvar i vårt sortiment.
    Adam
  • Hej Adam
    Kan det lade sig gøre at bestille bordet gennem dig så?
    Mvh Anders

    Anders Thisted
  • Nej, till mig kan man inte göra någon beställning. Du kan istället försöka kontakta någon av våra återförsäljare i Danmark så kan de säkert hjälpa dig med inköpet. Ett tips är Camola/Frishop.dk som finns online. Genom dem kan du säkert göra din beställning och få hemleverans.
    Adam