Lasyr

Är ute efter honungsbrun lasyr. Har köpt av er tidigare på halvlitersflaska. Det enda jag sett på nätet nu är en mindre flaska på bara 20ml. Är detta ett koncentrat som skall blandas ut ?
Roger

Kommentarer

  • Vi tillverkar inte längre honungslaserade möbler och därför finns inte halvliters flaskorna kvar i sortimentet. Jag rekommenderar er att ta kontakt med en färgbutik så kan de bryta fram en liknande kulör till er.
    Amanda
  • Tack, då vet jag
    Roger