Lanna hängmayta

Tak och nätväggar till Lanna hängmatta, finns det att köpa separat? Dragkedjorna börjar kärva och jag har tyvärr fått hål på nätet. Jätteskönt att kunna stänga ute småkrypen... Mvh Mattias
Mattias Hellgren

Kommentarer

  • Vi presenterar alla reservdelar och tillbehör vi erbjuder under reservdelar på vår hemsida, du hittar dem här. men denna del är dessvärre inget vi erbjuder i nuläget.
    Amanda
  • Det var tråkigt. 🙁 Själva hängmattan är jättehärlig, men inte så avslappnande att samtidigt kämpa med mygg och knott! Med vänlig hälsning Mattias H
    Mattias Hellgren