Läckö utekök

Har köpt ett Läckö utekök för en vecka sedan, hos en försäljare Flera gula kvist fläckar har kommit fram uppepå köket. Vad gör jag?
Mvh
Yvonne

Kommentarer

  • Vänligen ta kontakt med din återförsäljare där du köpte produkten för att lägga upp ett reklamationsärende. De kommer behöva bilder + kopia på ditt kvitto.
    Amanda
  • Tack för svaret, då får jag kontakta Jotex om en ny vara.
    Mvh Yvonne
    Yvonne