Läcko svart dynlåda

Hej,

Har ni någon utförsäljning på denna fina dynlåda,
tycker den är väldigt fin -tänkte se om ni har någon som är lite skadad man kan få billigt?
Oscar Carlén

Kommentarer

  • Hej, Hillerstorp har ingen egen utförsäljning planerad just nu, men flera av återförsäljarna brukar ha utförsäljningar i aug-sep så hör av dig till närmaste återförsäljare, se karta med återförsäljare.
    Tommy
  • Den 1-2 april 2023 kommer vi anordna en utförsäljning hos oss. Vi erbjuder högklassiga utomhusmöbler till rabatterade priser, gäller utgående modeller med upp till 70 % rabatt.

    Öppettider
    Lördag 1 april kl. 10-16
    Söndag 2 april kl. 12-16

    Besöksplats: Hillerstorps Trä AB, Brogatan, Hillerstorp

    (Ta med släpkärran, möblerna betalas och hämtas på plats).

    Betalning via swish / Varor i befintligt skick / Ej bytesrätt

    Välkommen!
    Amanda