Läckö Dynlåda

Är lådan tätt? Det ser ut som det är mellanrum mellan bröderna isf kan det ju både komma in regn och möss. Tål lådan att man sitter på den?
Laila

Kommentarer

  • Hej, dynlådan är till för förvaring av dynor. För att undvika exempelvis mögelangrepp på dynorna behövs en viss ventilation, därav är dynlådan inte helt tät. Vi rekommenderar inte att sitta på möbeln då dynlådans funktion är förvaring.
    Amanda