Kuddfodral Wisconsin

Hej! Jag söker kuddfodral till Wisconsin 6 sittplatser. Mina har blivit så blekta och eftersom det inte går att färga om dessa, vill jag försöka få tag på nya. Har varit i kontakt med Trademax och de har inga. Kan ni hjälpa mig
Gunilla

Kommentarer

  • Hej Gunilla,

    Det är dessvärre inget vi har i vårt sortiment. Wisconsin är en grupp vi endast säljer till Trademax.
    Amanda
  • Hej Amanda! Det var inget roligt svar. Synd att man måste skaffa en ny soffa till altanen efter att dynorna blivit så blekta efter några år trots att den stått under en paviljong. Jag hade kontakt med en kille på Hillerstorp förra våren gällande detta ärende och han trodde att ni skulle få in dessa i lager, men på grund av Corona kunde han inte lova någon leverans från Kina. Nu är det som det är och jag kommer att rekommendera på sociala medier att inte köpa denna loungegrupp

    ​Tack för svar!

    Gunilla Cederborg
  • Hej! Jag har samma problem och har sett många andra liknande kommentarer. Dessa kuddfodral är inte i jättebra kvalitet men soffan är snygg. Det måste ju vara hundratals soffor runt om i Sverige som kanske kastas i onödan? Detta behöver ni ta tag i Hillerstorp, väldigt ohållbart och omiljövänligt om ni tycker att kunderna ska slänga fungerande soffor pga dålig klädsel.
    Ewa