krav för återförsäljare

Hej.
Jag undrar vad som krävs av företag för att bli återförsäljare av era möbler?
Mikael

Kommentarer

  • Hej, vi har ett antal komponenter som ligger till grund för kvalificering för att bli återförsäljare till Hillerstorp. Bland annat ser vi att man beställer en ingångsorder på minst 50.000 kr, att man har en utställning där man visar upp våra produkter samt har en digital närvaro innehållande varumärket Hillerstorp.
    Amanda