Köp av enstaka artiklar

Hej! Jag har soffgruppen Fårö. Så otroligt älskad.
Tyvärr gick glasskivan sönder vid flytt och jag skulle vilja byta ut dynor pga fuktskador.

Finns dessa att köpa separat eller har ni något annat alternativ som passar justden gruppen?

Med vänliga hälsningar
Mathilda

Kommentarer

  • Hej,

    Det finns tyvärr inte att köpa som reservdel i nuläget och det finns inga andra alternativ som skulle passa gruppen.

    Gruppen du köpt är komplett med en soffa, två stolar samt ett bord och inkluderade dynor.

    Vi kommer att granska reservdelssortimentet för kommande säsonger och hoppas att det kommer finnas tillgängliga i framtiden.
    Tommy