Kommer ni ha någon utförsäljning i år?

-
Bodil

Kommentarer

  • Hej, vi kommer inte erbjuda någon utförsäljning fortsättningsvis. Önskar dig en fin dag!
    Amanda
  • Hej,
    Säljer ni kompletta sitsar i trä till stålrörsfåtöljen, utemöbel (den klassiska modellen)?

    Ted Hullberg
  • Hej, vi har inte sitsarna som reservdel utan säljer endast kompletta möbler.
    Det finns vissa reservdelar till möbler och de finns här: https://www.hillerstorp.se/reservdelar
    Tommy
  • Den 1-2 april 2023 kommer vi anordna en utförsäljning hos oss. Vi erbjuder högklassiga utomhusmöbler till rabatterade priser, gäller utgående modeller med upp till 70 % rabatt.

    Öppettider
    Lördag 1 april kl. 10-16
    Söndag 2 april kl. 12-16

    Besöksplats: Hillerstorps Trä AB, Brogatan, Hillerstorp

    (Ta med släpkärran, möblerna betalas och hämtas på plats).

    Betalning via swish / Varor i befintligt skick / Ej bytesrätt

    Välkommen!
    Amanda