Klädsel till utegrupp

Hej,
Har ni möjlighet att ringa mig gällande en fråga om klädsel till utegrupp. Jag har varit i kontakt med Trademax flera ggr men får inget riktigt svar därav vänder jag mig till er direkt. Ni når mig på tel:070-3957758. Vore jätte tacksam om ni ringde. /Linda

Bergman Linda

Kommentarer

  • Hej Linda, tack för att du hörde av dig. Jag ber kundtjänst att kontakta dig så snart som möjligt.
    Tommy