Kaxheden loungegrupp

Jag är på jakt efter Kaxheden loungegrupp - kan ni se hos vilken återförsäljare som soffan finns i lager. Hittar bordet och fåtöljerna men inte soffan. vänligen Erica
Erica

Kommentarer

  • Vad roligt att du är intresserad av en Hillerstorp-möbel!

    Vad våra återförsäljare visar upp i sina butiker kan variera. Det bästa är om ni kontaktar era närmsta återförsäljare och hör med dem om de har produkten i sin utställning. Kaxheden soffa är tillfälligt slut i lager hos oss, och beräknas åter i lager den 8:e juni.
    Amanda