Kan jag köpa tillbehör direkt ifrån er om jag bor i Norge?

Jag bor i Norge och har köpt en möbel på Plantasjen. Kan jag köpa tillbehör och reservdelar direkt av Hillerstorp?

Silje Odegaard

Kommentarer

  • Hej, nej tyvärr. Vi ber dig vänligen kontakta din återförsäljare i Norge.
    Amanda
  • Var på Plantasjen i Kristiansund. Jeg ble fortalt der at de ikke kunne hjelpe meg når de var i ferd med å bytte forhandler.
    Jeg har brukket den ene armlenet på en Nydala lenestol, og trenger en ny. Hvem kan hjelpe meg.
    Mary Anne

    Mary Anne Leren
  • Hej,

    Reservdelen köps via en återförsäljare i Norge, ni hittar alla återförsäljare här
    Be gärna återförsäljaren lägga en order på reservdelen ni önskar.
    Bertil