Jet set loungesoffa och mittdel

Hej!  Köpte en Jet Set loungesoffa från er förra sommaren som vi är väldigt nöjda med. Nu har jag köpt till en mittdel, men den är högre än soffan!!!  Det ser ju inte riktigt bra ut!  Vad ska jag göra?  Det verkar vara svårt att få tag på mittdelar.

Helene Ekblom

Kommentarer

  • Hej Helena, vänligen kontakta vår After-sales avdelning genom att fylla i vårt reklamationsformulär som du hittar här - Reklamera.
    Amanda