Jag ska handla en hel del möbler och undrar om tygerna finns i samma design?

Anna Johannson

Kommentarer

  • Vad roligt! Våra dynor finns i flera olika modeller och tyger. Vi rekommenderar att ni i första hand tittar efter vilket tygnummer ni är intresserade av, och därefter ser om det finns dynor i detta tyg till de möbler ni önskar beställa.
    Amanda