Jag har gjort en retur / reklamation. Har ni tagit emot den?

Jag skickade in en reklamation till er, har ni fått den och när får jag svar?
Claes Hammarström

Kommentarer

  • Om du har köpt en produkt hos en återförsäljare så ska du göra reklamationen till den återförsäljare där du köpte produkten. Om du har köpt en produkt direkt av Hillerstorp (i webbshoppen) som du vill reklamera så gör du det på https://www.hillerstorp.se/reklamation. Fyll i fälten på sidan och skicka in din reklamation. Vår After Sales-avdelningen återkommer med ärendenummer till dig och återkopplar med status och besked så snart som möjligt. Om du har frågor under tiden som ditt ärende behandlas så skicka ett mail till reklamation@hillerstorp.se och ange ditt ärendenummer för reklamationen.

    Anders Mårtensson