Impregnering av tyg så det står emot regn?

Kan jag impregnera hammocktaket så det står emot regn?

Anders Krohna

Kommentarer

  • Rengöring av taket görs för hand med ett milt tvättmedel. Då vi säljer taket som solskydd och inte regnskydd har vi inget medel att rekommendera för impregnering.
    Tommy
  • Hej, kan man stryka pergolux taket?

    Linda Tholson
  • Hej Linda, det är inget vi rekommenderar. Det är bättre att tvätta av taket och låta det dropptorka.

    Tommy
  • Jag undrar hur man gör för att hammocktaket ska bli mer spänt. Som det nu är samlas vatten på taket både fram och bak.
    Birgitta
  • Hej, det går inte att spänna taket, utan det finns bara ett sätt att montera det.
    Tommy