Import til Norge

Ordner Hillerstorp med fortolling inn til Norge? Prisen oppgis i NOK inklusiv moms, så jeg tror vel svaret er ja.

Hvis jeg bestiller "HÅNGER HÖRNGRUPP" med artikkelnummer 588100 i dag, når kan jeg forvente at den leveres til meg i Oslo (postnummer 0282)?

På forhånd takk for hjelpen!

Annette V

Kommentarer

  • Vi ordnar med förtullningen. Leveranser till Norge skickas en gång i veckan ifrån oss, normalt sett onsdagar. Får vi in en beställning under dagen skickas det härifrån först under nästa vecka.
    Amanda