Hur skyddar jag mina möbler?

Tål möblerna regn, snö, vind, kyla, minusgrader? Måste utemöblerna ha möbelskydd eller stå under tak när det är höst och vinter?
Madelene Ivarsson

Kommentarer

  • Skydda dina möbler från fukt och regn så gott det går. När
    du inte använder möbeln, ställ den gärna under tak eller täck över med ett
    möbelskydd. Tänk på att det måste finnas en distans mellan möbelskydd och
    möbel, så att ventilation kan ske. Vi har olika sorters möbelskydd att välja
    bland. Läs mer här.

    Anders Mårtensson