Hur monterar man isär bordet Hillerstorp-134577

Bordet är för stort och tungt för att bära upp för flera trappor, måste få mindre enheter.
CATHRINE DELLBORG

Kommentarer

  • Hej Cathrine,

    Vår tanke bakom att montera bordsskivan klar med två skenor är att säkerställa en stabil och hållbar installation för dig som kund. Det kan vara en utmaning för dig som slutkonsument att avmontera bordsskivorna och vi beklagar för eventuella besvär.

    För att underlätta processen använder vi oss av noggrant utformade mallar vid monteringen av bordsskivan. Dessa mallar är avsedda att säkerställa korrekt placering och justering för en smidig installation.

    Tommy