Hur länge tillhandahåller ni reservdelar?

Konstruktionen på armstöden till Nydala/Lyon är inget ni borde vara stolta över. Jag har knäckt två stycken. Jag gillar dock stolen och funderar på att köpa två nya (Lyon). Jag måste dock räkna med att armstöden går sönder. Hur länge kommer armstöden att finnas som reservdelar?
Björn Löwgren

Kommentarer

  • Lyon är en grupp som endast säljs hos Plantagen. Det är svårt att besvara hur länge vi kommer tillhandahålla reservdelar för produkten, då det klart beror på sortimentet för kommande säsonger.
    Amanda