Om du har köpt en produkt hos en återförsäljare så ska du göra reklamationen till den återförsäljare där du köpte produkten. Om du har köpt en produkt direkt av Hillerstorp (i webbshoppen) som du vill reklamera så gör du det på reklamationssidan. Fyll i fälten på sidan och skicka in din reklamation. Vår After Sales-avdelningen återkommer med ärendenummer till dig och återkopplar med status och besked så snart som möjligt.
jag har försökt att kontakta er ett antal gånger (ca 6ggr) utan att få ett svar. En glasskiva som är köpt hos er har utan yttre påverkan gått i 1000 bitar. Tur det inte var barn nära. Ni svarade först att jag skulle skicka kvittot vilket jag har gjort sedan har jag inte hört något. Jag har påmint 6 ggr utan att ni svarar. Det är så dåligt och jag kommer gå vidare med det här om ni inte löser en ny
Om du har köpt en produkt hos en återförsäljare så ska du göra reklamationen till den återförsäljare där du köpte produkten. Om du har köpt en produkt direkt av Hillerstorp (i webbshoppen) som du vill reklamera så gör du det på reklamationssidan. Fyll i fälten på sidan och skicka in din reklamation. Vår After Sales-avdelningen återkommer med ärendenummer till dig och återkopplar med status och besked så snart som möjligt.

jag har försökt att kontakta er ett antal gånger (ca 6ggr) utan att få ett svar. En glasskiva som är köpt hos er har utan yttre påverkan gått i 1000 bitar. Tur det inte var barn nära. Ni svarade först att jag skulle skicka kvittot vilket jag har gjort sedan har jag inte hört något. Jag har påmint 6 ggr utan att ni svarar. Det är så dåligt och jag kommer gå vidare med det här om ni inte löser en ny
Kontakta mig omedelbar
//Karin
Vi har upptäckt att svaren vi ger i vår portal inte alltid går fram till kunden, därför vill vi gärna titta lite extra på ditt ärende.