Hunneslätt matstol, hur bra klarar den av att vara ute?

Hej, hur bra klarar sig stolen på en solig plats ute i yttre skärgården? Finns det möjlighet att köpa skydd till stolen?
Kim Wikström

Kommentarer

  • Det är en utemöbel så den klarar att stå ute, men vi rekommenderar alltid att använda möbelskydd när möbeln ej används för en förlängd livstid. Vi har inget specifikt möbelskydd för stolen men ni hittar hela vårt sortiment av möbelskydd här. Önskar dig en fin dag!
    Amanda