Himmelsnäs solsäng

Vi är intresserade av 2 st Himmelsnäs solsängar. Vi kan dock inte bestämma oss för färgen på madrasserna utan att se dem i verkligheten. Kan ni upplysa oss om vilka återförsäljare som ev kan ha sängar kvar alternativt att ni skickar tygprover.

Med vänlig hälsning, Anders Malmqvist
Anders Malmqvist

Kommentarer

  • God dag Anders,

    Dessvärre så har vi inga tygprover.
    Alla våra återförsäljare finner ni här. Kontakta gärna den återförsäljare som ligger närmast er för att se om de har dessa på lager.

    Ha det gott,
    Bertil
  • Hej Bertil,
    Tack för ditt svar.
    Ha det gott du med.
    Anders
    Anders Malmqvist