Himmelsnäs hörnsoffa

Himmelsnäs hörnsoffa, går den bara att få i den variant som visas på bild, att den högra sidan är den korta 2-sitsdelen (om man står framför soffan)? Undrar också om soffan upplevs mjuk eller hård att sitta i. Sätter man ihop delarna med nån form av clips under så de inte glider isär? Tyget/dynorna på den beiga gruppen, går de åt beige eller mer åt det grå hållet?
Anette

Kommentarer

  • Himmelsnäs hörnsoffa är dessvärre ej vändbar utan finns endast i en variant. Dynorna är tillverkade i beige sunproof som är ett väderbeständigt och UV-resistent premiumtyg med god komfort.
    Amanda