Hillerstorp Soffgrupp Fårö

Hej
Vi har precis köpt Hillerstorp Soffgrupp Fårö, fast från en av era återförsäljare. Väldigt fin! I förpackningen finns det med ett ben som det ser ut som att man ska skruva fast någonstans. Men vi förstår inte var.
Hälsningar,
Annika

Annika Skogvik

Kommentarer

  • Benet ska skruvas fast som ett extra stöd för soffan, i mitten av soffan. Hoppas det besvarar din fråga, annars får du höra av dig om du har ytterligare funderingar.
    Amanda