Hillerstorp paviljong myggnät

Hej! Jag behöver nya myggnät till min ljusgrå paviljong 3x4 meter, men jag hittar inte rätt modell. Det är fyra delar totalt som sätts ihop med blixtlås på mitten av varje sida, vilken modell är det? Köper man varje bit separat?

mvh
Marja
Marja Lindblom

Kommentarer

  • Hej Maja, vi säljer myggnäten som kompletta paket innehållande fyra väggar. Du hittar alla våra myggnät här.
    Amanda