Hillerstorp matgrupp Lyon

Hej! Undrar när matgruppen Lyon med 4 Positionsstolar art. nr
7001047A och bord 90x200 kommer att säljas i år.
Den var slut förra året.
Mvh Håkan Ryberg
Håkan Ryberg

Kommentarer

  • Vi har endast Lyon bord i lager detta året, inga positionsfåtöljer då dessa är slutsålda, och kommer inte in i lager mer. Kan passa på att tipsa om att vi har fått in Nydala positionsfåtöljer helt i aluminium detta året, se art nr 2046001008 på vår hemsida. De fungerar jättebra att ha till ett Lyon-bord.
    Adam