Mått till Hillerstorp Luxor 3x3 m

Hej!
Jag undrar vad denna höjden är på eran paviljong luxor 3x3
Har letat men hittar inte de måttet.
Se bifogad bild.

Mattias Nyberg

Kommentarer

  • Hej Mattias,

    Tack för att du kontaktar oss. Vi kollar upp detta under morgondagen och återkommer till dig så fort vi kollat upp måttet du angivit.
    Tommy
  • Hej Mattias,

    Höjden är 203,5 cm till måttet du angett på bilden.

    Hoppas det hjälper dig något!

    Tommy
  • Hej!
    Tack för svaret!
    Tyvärr blir de för högt med 278 cm, där de va tänkt att stå finns ett tak som de bör gå under!
    Hade de varit 260-265 hade de ju funkat.
    Vid 278 går de hela vägen upp till takrännan

    Mvh Mattias
    Mattias Nyberg
  • Hej,

    Då förstår jag.

    Tyvärr är höjden 203,5 cm till takbalkarna, hoppas du hittar rätt produkt framöver.

    Vi får önska er en fin sommar!
    Tommy
  • jag undrer på om dere har tak til gøteborg paviliong den skal vara 3x3 både beige og et blått tak
    May-Brith Høglund
  • Hej May-Brith,

    Vår paviljong Luxor har sålts under olika namn av återförsäljare, såsom Kreta, Göteborg, Flora, Caldera och Gazebo, men de är alla samma.

    Det finns endast i färgerna 3x3 beige samt ljusgrå.
    Beige tak har artikelnummer 363030222.
    Grå tak har artikelnummer 363030822.
    Tommy