Hillerstorp Lasyr honung

Hej, söker efter Hillerstorp lasyr honung 0,5 l men utan resultat, kanske kan ni hjälpa mig.
Mvh. Pär-Åke Olsson
Pär-Åke Olsson

Kommentarer

  • Vi tillverkar inte honungslaserade möbler längre, så det är dessvärre inget vi har kvar i sortimentet. Jag rekommenderar er att kontakta en färgbutik så kan de bryta fram en liknande kulör till er.
    Amanda
  • Det är för klent av Er att inte följa upp kundernas behov av service på sina en gång så fina Amelia möbler. Självklart ska en firma som Hillerstorp bistå kunderna med denna tjänsten.
    Jag blir så besviken på Er.
    Peter Ahlgren
  • För över tio år sedan slutade vi producera möbler i honung. Efter att vi avslutade produktionen av honungsmöbler, fortsatte vi att erbjuda vår lasyr i några år. Tyvärr blir lasyren gammal över tiden, och som ett företag är vi tvungna att ta in stora batcher för att ha den tillgänglig på lager under en längre tid. Vattenbaserade färger fryser i köldgrader och när de tinas upp så blir färgen grynig och omöjlig att använda.

    Att ta en reservdel, som ett armstöd, och besöka en närliggande färgbutik för att matcha färgen på lasyren är en praktisk och effektiv lösning. Många färgbutiker har kunniga medarbetare som kan hjälpa till med att blanda en färg som liknar den ursprungliga lasyren så nära som möjligt.

    Tommy
  • Ja Ni vägrar att lyssna på kunderna. Det kommer alltid att svida för Er så småningom.
    Den dagen kommer då ingen vill köpa Era produkter.
    Peter Ahlgren