Hillerstorp Hamockdynor

Hej! Jag är intresserad av Hamockdynorna från Hillerstorp med artikel nr: 6000078315. Jag blev dock fundersam då det står svart som färg i beskrivningen, men på hultens hemsida där samma dynor säljs och med samma artikel nr står det grå på dessa. Så jag blir fundersam över vad det är för färg?
​Med vänlig hälsning, Frida
Frida

Kommentarer

  • Hammocksetet med art nr 6000078315 är svart melerad, och vi beskriver det som svart med vita små prickar, typ salt & peppar.
    Adam