Hillerstorp Göteborg

Hej jag skulle vilja se hur paviljongen Göteborg ser ut. Har varit både på hornbach och Bauhaus runt hela Stockholm utan att lyckats hitta den uppsatt. Undrar om ni vet någon återförsäljare som har den uppsatt? Så man kan få se den innan man beställer en. Tack på förhand! :-)

Anders

Kommentarer

  • Hej Anders,

    Vad våra återförsäljare visar upp i sina butiker kan variera. Det bästa är om ni kontaktar era närmsta återförsäljare och hör med dem om de har produkten i sin utställning.

    Ni hittar alla våra återförsäljare på vår ÅF-Karta som ni hittar här nedan.
    Hitta återförsäljare - Hillerstorp.se
    Tommy