Hillerstorp Callao Loungesoffa

Hej,
Har svårt att förstå måtten på denna produkten, finns det ingen skiss där man kan se tydligare? eller bilder när någon faktiskt ligger i den... så man inte köper något som är för litet
Ville Byberg

Kommentarer

  • Hej Ville, du hittar alla mått för produkten på produktsidan på vår hemsida som du hittar här. Hoppas det besvarade dina frågor, önskar dig en fin dag!
    Amanda
  • Japp, jag har sätt dessa man jag förstår dom inte riktigt. Villa är det som gäller, är det när den är utfälld eller ej
    Ville Byberg
  • De angivna måtten är i ett nedfällt läge, B226xD114xH65 cm.
    Amanda
  • har ni något överdrag som passar denna?
    Ville Byberg
  • Nej det har vi dessvärre inte i sortimentet.
    Amanda