När kommer takkonstruktion in?

När kommer takpinnarna 3×4m Luxor från Kina? Har ni ett datum då man kan beställa det?
Håkan

Kommentarer

  • Vi presenterar lagerstatus och beräknade inleveranser på respektive produktsida på vår hemsida www.hillerstorp.se När det gäller takkonstruktionen har vi inte fått något specifikt datum än. Håll utkik på hemsidan, datumet kommer uppdateras när ny information finns tillgängligt.
    Amanda
  • Okey. Eftersom den är beställd från er sida. Är den på väg med båt just nu?
    Om det dröjer för länge måste jag titta på annan lösning
    Håkan
  • Jag förstår, den är dessvärre ej på väg med båt just nu.
    Amanda