Hei, har hillerstorp wiscosin, finnes det putetrekk som reserve?

Skulle gjerne kjøpe 8-10 sitteputetrekk og 3 små og 7 store ryggputetrekk
LysGrå
Sveinung Hatlevik

Kommentarer

  • Wisconsin säljs endast hos Trademax/Bygghemma. Det bästa är om ni kontaktar dem gällande er förfrågan. I och med att det inte är en produkt vi själva säljer i vårt sortiment har vi inga andra dynor att erbjuda till gruppen.
    Amanda