Har ni något möbelskydd till Loungesoffan Callao?

Har ni något möbelskydd som passar till Loungesoffan Callao?
Peter

Kommentarer

  • I dagsläget har vi inget möbelskydd till Callao men vi räknar med att få fram dessa till nästa säsong.
    Amanda
  • Hej, hur blir det denna säsong. Har ni nu tagit fram ett möbelskydd för Callao som säljs till våren?
    Per
  • Det ser dessvärre inte ut som att vi kommer få fram det till våren.
    Amanda
  • Finns det fortfarande inte något överdrag till callao? Är det inget av de ni har som skulle kunna passa?
    Helene
  • God dag Helene,

    Dessvärre har vi för tillfället inget överdrag till Callao.
    Förhoppningsvis får vi in detta till nästa säsong.

    Önskar er en trevlig dag,
    Bertil