Har ni honungslasyr i ert sortiment?

Jag behöver slipa ytan på honungslaserade möbler, finns den lasyren att få tag i hos er? Behöver jag slipa helt trärent eller kan det vara lite kvar eller blir det flammigt slutresultat?
Lars

Kommentarer

  • Vi tillverkar inte längre honungslaserade möbler och har därav inte honungslasyr i vårt sortiment. Jag rekommenderar er att ta kontakt med en färghandlare som kan hjälpa er att bryta fram en liknande kulör.
    Amanda