Har köpt varor hos Jotex, hur reklamerar jag?

Hej!
Jag har köpt en vit Hillerstorp Pergolux hos Jotex. Vid montering så saknas två skruvar av skruv som har beteckning M i monteringsanvisningen. Kan ni hjälpa mig med detta?

Nichlas

Kommentarer

  • Hej Nichlas,

    Om du har köpt en produkt hos en återförsäljare så ska du göra reklamationen till den återförsäljare där du köpte produkten. I det här fallet behöver du kontakta Jotex för att lägga upp ett ärende.

    Önskar dig en fin dag!
    Amanda