Har köpt en paviljong från Mio, är det er paviljong?

Hej
Jag köpt en paviljong från Mio som hette Athena 3x4m för 3 år sedan. Är det erat märke? Alla delar ser lika sEr lika ut som till Luxor. Skulle behöva ett nytt tak.
Klas

Kommentarer

  • Hej, Athena är dessvärre ingen paviljong som kommer ifrån oss.
    Amanda
  • Har ett likadant från mio och letar också efter ett nytt passande tak. Erat ser precis ut som det..

    hittade du något klas?
    Tim
  • Hej
    Har inte hittat något annat och inte köpt något än. Plantagen har ett enklare också till Hillertorp som jag tror kan passa. Blir nog att chansa då jag tycker stommarna ser lika dana ut och allt kommer från China.
    Klas
  • Jag hittade den också från plantagen och beställde den! Om du vill avakta så kan jag vara testpilot och så hör jag av mig om den passar
    Tim
  • Intressant! Följer tråden 😀
    Kristian
  • Tim återkoppling vore kanon.
    Klas
  • Den satt ju som en smäck! Den är även ljusgrå som min förra👌🏼

    Tim
  • Finns att köpa på Plantagen under namnet Paviljongen Flora
    köpte en idag 13/5-21
    Kennet Palm
  • Passar Hillerstorps tak till Mio paviljongen.
    Vårat tak har gått sönder. Det släpper oxå ett vitt damm. Kan det vara impregnering!
    Ulla Åman
  • Jäpp 👍
    Såg även idag att Coop på köpcentret Port73 i Haninge har samma

    Kennet Palm