Har en utemöbel (samma typ som Grythyttans) runt bord och 4 stolar.

Bräderna på stolarna har ruttnat så de måste bytas ut, de är c:a
8 år gamla. Går det att få köpa sådana i löst skick, till 4 stolar.
Ryggstöd och sits
Rolf

Kommentarer

  • Vi presenterar alla reservdelar och tillbehör vi erbjuder under reservdelar på vår hemsida, du hittar dem här. Dessa bräder är dessvärre inget vi erbjuder i nuläget. Vi utvecklar vårt reservdelssortiment löpande, så håll gärna utkik på vår hemsida.
    Amanda
  • Tillverkar Ni fortfarande denna möbel ?
    Trots allt så är det 8-9 år sedan jag köpte denna möbel
    Om ni tillverkar den så bör det väl finnas bräder till rygg o sits vita.
    Krångligt att tillverka på nått snickeri.
    Rolf

  • Det är dessvärre ingen reservdel vi har i vårt sortiment.
    Amanda