Hängparasoll 300 cm (artnr 30000)

Hej, tyvärr har snöret troligen gått av på vårt hängparasoll. Är det något ni kan laga eller känner ni till någon som kan göra det?

Hälsningar,

/Michael Jensen
Jonglörvägen 9
331 53  Värnamo
Michael Jensen

Kommentarer

  • När snöret har gått av är dessvärre parasollet obrukbart och det går inte att reparera.
    Adam
  • Hej och tack för svar. Följdfrågan blir då var jag kan införskaffa ett nytt parasoll.
    Michael Jensen
  • Alla våra hängparasoller är nu slutsålda för detta året Det är endast våra återförsäljare Gardenstore Nordic AB samt Lockryd Sommamöbler AB som köpt lite större kvantiter detta året. Kolla med någon av dessa båda.
    Adam