Hammockfjäder

1 st hammockfjäder har försvunnit vid flytt och undrar om jag kan köpa en från er? Ser att det finns ett helt reservdelskit men det är alldeles för många prylar i det som inte kommer till användning och det känns inte bra av miljöskäl att bara kasta plus att det är för mycket att betala för att enbart komma åt fjädern.
Eva

Kommentarer

  • Vi presenterar alla reservdelar och tillbehör vi erbjuder under reservdelar på vår hemsida, du hittar dem här. Denna del är dessvärre inget vi erbjuder löst i nuläget. Vi utvecklar vårt reservdelssortiment löpande, så håll gärna utkik på vår hemsida.
    Amanda