Hammock

Vi är ett efter en grå hammock som kommer att vinterförvarar utomhus på en altan under ett större plasttak. Har noterat att Aspö och Dalom skulle passa bra. Det ser ut som om Dalom ä grålaserad, medan Aspö är målad. Hur ser ni kvalitetsmässigt på dessa två modeller? Tacksam för svar.
Lena Kristiansson

Kommentarer

  • Kvaliteten är densamma för båda hammockarna. De är tillverkade på samma sätt och även lackerade på samma sätt, även om den grå Dalom inte är lackerad i täckfärg.
    Adam