Gummistopp

Skulle behöva fler ”små svarta pluggar i gummi” som hindrar gardinen att åka ur skenan när man hängt upp dem. De torkar och går sönder när man försöker ta bort dem för att ta ner sidogardinerna/myggnätet.
Lisbeth Craas

Kommentarer

  • Ni hittar alla våra reservdelar vi erbjuder på vår hemsida www.hillerstorp.se. Gummistoppar finns i vårt reservdelspaket för Luxor paviljongen som ni hittar här.
    Amanda