Gummifötter till Spring Furniture karmstolar

Jag behöver nya gummifötter till mina karmstolar från Spring furniture, hur och var beställer jag? Artikelnummer? Med vänlig hälsning, Mats
Mats Johanson

Kommentarer

  • Hej Mats, det är ingen reservdel vi erbjuder i vårt reservdelssortiment i dagsläget. Vi håller på att se över detta till nästa säsong.
    Amanda
  • Hej, Antar att Spring Furnitur är de stolarna som förr gjordes av Berga Form?  Letar också Plastfötter till dessa då de åldras och spricker. Det är ju en pigg på ramen så det går inte använda utan. Var snäll återkoppla, ni har ju delarna i produktion så det borde vara lätt ordnat för ett premiumartikel som denna att ha dessa till väldigt bra pris...
    anders
  • Vi har dessvärre inte dessa plastfötter som reservdel i vårt sortiment ännu. Vi ber därför att få hänvisa till Bendinggroup Sverige för detta.
    Adam