Gummiduttar Luxor

Kan man köpa de gummiduttar man sätter som stopp för väggar och myggnät? Alltså så att de inte hoppar ut.
Johan Björn

Kommentarer

  • De ingår i vårt reservdelspaket för Luxor som du hittar här.
    Amanda
  • Hej. Söker också gummiproppar men sidan ni hänvisar till finns tydligen inte.
    Henrik Feldt
  • Hej,
    Vi säljer gummipluttarna tillsammans med upphängningskrokar, men vi har dem inte i lager just för tillfället. De kommer in i lager igen under maj 2023.
    Adam